30 Temmuz 2007 Pazartesi

Döne döne döner mi oldum...

Ben 3. haftamdan beri uyurken yüzükoyun yatıyorum... Annem öyle alıştırmış şimdi de başka türlü uyuyamıyorum... 120. günüme kadar durum en azından böyleydi ama 120. günümü doldurduktan sonra yüzükoyun yatmak ve birinin beni kaldırmasını beklemekten sıkılır oldum. Yatacağım pozisyona kendim karar vermeye karar verdim.:) Önce anneanneme çıtlattım bu kararımı, o hemen anneme yetiştirdi ( Ülkem kızınız dönüyor artık, dikkat edin sakın ha yalnız bırakmayın....) sonra annem tabi akşamına babama haber verdi...aynı gece annemle babama bir gösteri yapmayım dedim. Beni her zamanki gibi yatırdılar iyi geceler öpücüğü verdiler, gece saat 2 gibi annem gece sütümü vermek için uyandığında halimi gördüğü zaman şok oldu :) kıh kıh kıh... çünkü beni yatağımın başucuna yüzükoyun yatırmıştı ama uyandırmaya geldiğinde, beni yatağın ayak ucunda ve sırtüstü yatarken buldu. sonrası malum, babam uyandırıldı o da geldi dakikalarca beni yatakta hayranlıkla seyrettiler, seyrettiler, seyrettiler taa ki ben artık açlıktan ağlamaya başlayıncaya kadar. :)))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya ben artık ne diyeceğimi bilemiyorum, senin bu kadar hızlı büyüdüğüne inananmıyorum...
O kadar güzelsin ki...
ay dayanamıyorum, hırslanıyorum annen gibi, ama onun gibi öpemiyorum...
Hayır kıyamadığım için değil, annen parçalar beni de ondan. :)

Adsız dedi ki...

Yaw biri o havaya dikilmis popodan, ciplak kol ve bacaklardan benim icin isirabilir mi lutfen..! Es