23 Mayıs 2007 Çarşamba

bu yabancı da kim....

Artık adam seçiyorum vallaa.... Geçen gün "godfather"im geldi, saçları kısa ve dik dik olduğu için ondan çok korktum :) görür görmez ağlamaya başladım. Neyseki annem beni kucağına aldı da biraz sakinledim. Ama sonra birbirimize alıştık hatta ben onun kucağında uyudum bile :).
Bana mama sandalyesi almışlar, bütün akşam babamla birlikte kurmaya çalıştılar :) en sonunda kurdular meğer çok basitmiş... tabi annemle Elçin teyze o hallerine çok güldü... Ben ise o saatte uyuduğum için bu eğlenceyi kaçırdım. Ama sabah annem bana herşeyi anlattı... Mama sandalyemi çok sevdim, ona oturacağım ve mamalarımı etrafa saçacağım günleri dört gözle bekliyorum. Teşekkürler Godfather teşekkürler....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

özlemekteyim seni...
hani yeni resimler ?
hani yeni keşifler ?