3 Mayıs 2007 Perşembe

Bugün hava çok güzeldi...



Çok güzel bir gündü bugün... sıcacık güneş, bol oksijen, ağaçlar, çiçekler, böcekler, kuşlar...



Bugün Belgrat ormanı yakınlarındaki Atatürk Arboretumu'na gittik. Dünyanın dört bir yanından gelen çeşit çeşit ağaçlar gördük... hepsi de çok güzeldi. Ağaçlar burada özenle yetiştirilip bilim adamları tarafından inceleniyormuş, bir çeşit canlı bitki laboratuarı yani :). Öğretmenler öğrenciler için buraya gezi düzenleyip bitkileri tanıtıyormuş... ben daha okula başlamadan gördüm bir çoğunu, bakalım 10 yıl sonra bu ağaçlar ne kadar büyümüş olacak.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yeni saç modelin çok yakışmış sana.. gözlerin çıkmış ortaya..
fark ettimde daha bir güzelleştin sen.. yüzün, gözlerin parlıyor.
Doğum yapmanın cildi güzelleştirdiğini, vücudu dinçleştirdiğini, gençleştirdiğini duymuştum doğruymuş demek..
Yanlış anlaşılma olmasın yaşlı demiyorum sana, ama bir itirafta bulunayım seni gördükçe otuz yaşın hiçte korkulacak bir yaş olmadığını anlıyorum..
sizi çok seviyorum..
İlsunun biricik teyzesi :D