8 Eylül 2007 Cumartesi

Akdeniz akşamları bir başka oluyor

Ailece ilk tatilimizi yaptık. Bir hafta boyunca her sabah Akdeniz'in kokusu ile uyanmak çok güzeldi... Denize giremediysem de ( doktorum 1.5 yaşından önce denize ve havuza girmeme izin vermedi çünkü) otelde vakit geçirmek, havuza, denize girenleri izlemek çok keyifliydi. Adam&Eve Hotel'in güzel angel'i inci ablaya bize ayırdığı müthiş manzaralı oda için teşekkür ederim. Her sabah akdeniz ile uyanmak, her akşam akdeniz ile uyumak çok güzeldi.

Bu tatil benim için bir başka özeldi çünkü şeftaliyi, elmayı ve armudu ilk defa burada tattım. Öyle lezzetliydiler ki... Tatilden dönüşüm muhteşem oldu; Anne sütünün benim için her zaman ayrı bir yeri var ama meyvaların da bundan sonraki hayatımda önemli bir yeri olacağı kesin. hele hele o şeftali yok mu kendimi kaybediyorum yerken :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne giyse yakisiyo bu ciykine yaaw..ES

Eylül Gezginer dedi ki...

merhaba ilsucum,
ben ananenın ust katındakı arkadasın eylül...
bak bız ne kadar sanslı bebeklerız kı aılelerımızın ıncısıyız.bızım ıcın ınternette nelerle ugrasıyolar.artık senın resımlerını de burdan takıp edebılıcem.sen de benımkılerı tabı:)
senı sevıyorum mınık arkadasım...
eylul