30 Eylül 2007 Pazar

şu işi bir daha düşünsek??

Şu yemek işini diyorum, bir daha düşünsek diyorum... (ne diyorsun kızım olmaz geridönüşü yok. annen.)

başlarda iyi hoştu da ben sıkıldım ya şu yemek işinden... sabah kalk kahvaltı yap tam aman bitti kurtuldum derken hoop meyva saati... ya iyi güzel yedik biraz oyun oynayalım derken öğlen yemeği vakti... of bıktımmm diye mızıldanırken yoğurt zamanı... ay anneciğim gel artık işten, ben süt istiyorum sütt...


ilk zamanlar sevmiştim değişik tatları hele hele kereviz ve semizotu favori sebzelerim arasındaydı. şeftali hala bir numaralı meyvam, elma da eh işte idare ederdi. Ama günler geçti ben bu işten sıkılmaya başladım. Denedim gördüm ve kararımı verdim annemin sütü hepsinden daha güzel ve lezzetli. öyle büyüleyici ki daha ilk yudumunda kendimden geçiyorum ve tatlı rüyalara dalıyorum.


diyorum ki bu işi bir daha düşünsek, otursak tartışsak, tüm öğün başlıklarını bir bir müzakere etsek olmaz mı? Belki bu uyum sürecinde makul bir geçiş aşamasında anlaşırdık, ben derim ki boşverelim tüm bunları biz bildiğimizden şaşmayalım hem bütün büyükler demiyor mu anne sütü en sağlıklısı diye.. eeee daha ne....

1 yorum:

Eylül Gezginer dedi ki...

valla ilsucum uzgunum senın adına.
cunku mecburuz bız bunları yemeye.bak ben de annemın sutunun hastasıyım ama yanında corbası olsun meyvesı olsun yıyorum.sana da tavsıyem bosuna ananenı zorlama cunku ne yaparsak yapalım bız buna mecburuz:)