4 Ekim 2007 Perşembe

inadım inat mı inat...

Büyüdüm ya artık bir inat damarım var ki evlerden uzak:) nerden geldi bilinmez, bazen annemin karadeniz damarından bazen de babamın boşnak damarından geldiği söylenir. Aslı nedir bilemem. Tek bildiğim istemezsem kimse bana bir şey yaptıramaz....

Hem benim 6 ayım da dolu dolu doldu. Yani hiç boş yer kalmadı :). büyüdüğüm için istediğim herşeyi yapabiliyorum. Annemle Babama göre emekliyorum, doktoruma göre sürünüyorum. Adına ister emekleme ister sürünme desinler, ben sonuçta istediğim yere gidebiliyorum. Artık büyüdüm anlayacağınız, dolayısıyla da istediğimi yaparım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yanarım yanarım sana doyamadığıma yanarım..
İnan seni görememek eziyet bana..
Bu nasıl bir sevimlilik..
Yani az biraz uzağımda ki yeğenimi resimlerden mi takip edecektim ben.. İstifa ediyorum müdürüm.
Efi