31 Aralık 2007 Pazartesi

2007 benim için "ilk"ler yılıydı...

2007'nin benim için ayrı bir önemi var. Ne de olsa dünyaya bu yıl geldim. ilkler ile dolu bir yıldı benim için. 40.günümde ilk kez "agu"ladım. 4 aylıkken ilk kez döndüm. 4.5 aylıkken ilk dişlerim çıktı. 5.5 aylıkken ilk meyvamı yedim "şeftali". ilk kez 9. ayımda yürüdüm. bugünlerde "ba-ba-ba" ve "de-de-de"-"del-del-del" gibi hecelerle çevremdekileri heyecanlandırmakla meşgulüm :)
2008 yılında da tüm "güzel ilk"leri yaşamayı diliyorum. Aileme, vatanıma, en nihayetinde tüm dünyaya mutluluk, bereket, sağlık ve barış diliyorum. Hiç bir çocuk ağlamasın istiyorum. çok mu şey istiyorum...?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

binlerce defa maşallah yeğenime benim...
sana doyamıyorum,seni hep özlüyorum, birde o fotoları gördükçe hırslanıyorum annen gibi...
mutlu kız büyümüş kitap okuyor, bize kafa tutuyor, bizimle oynuyor üstüne üstlük cevap veriyor...

Seninle beraber bizde ilklerimizi yaşıyoruz pembişim benim..
Efi