11 Nisan 2007 Çarşamba

3. haftamı da geride bırakırken...


Bugün tam 3 haftamı doldurdum... 6 Nisan Cuma günü doktora kontrole gittik, doktor gelişimimi çok iyi buldu ve 4.280 gr olduğumu söyledi oldukça iyi besleniyormuşum. Eh annem öyle güzel sütler hazırlıyor ki bana, içmeye doyamıyorum. Hatta çoğu zaman uyurken rüyamda bile süt içmeye çalışıyorum... Annemle babam, ben uyurken halime çok gülüyorlarmış (öyle diyorlar :)).


Dün bir adım daha terfi ettim :) Annem boyumun uzadığını ve tulumlarıma sığmadığımı söyledi ve artık "yenidoğan" tulumlarından çıkıp "0-3 ay tulumları" giymeye başlamışım. Hızla büyüyorum anlayacağınız...:)))


Hafta sonunda yine bir sürü misafir ağırladım, hele taa Hollanda'dan "Es" (Annemin kuzeni)'in beni görmeye gelmesi beni çok sevindirdi.


Şu sıralar gaz problemi yaşamaya başladım. Geceleri annemle babama pek sorun yaşatmasam da gündüzleri annemin canını çıkartıyorum :) ama ne yapayım çok sancım oluyor... doktorum bana bir ilaç verdi bakalım işe yarayacak mı...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

yedim yedim bititremedim seni ben..bu gece uyu, biraz daha büyü, sonra daha daha çok yiyeyim seni..