4 Nisan 2007 Çarşamba

ikinci haftamı da doldurdum...



Bugün iki haftamı doldurdum. Bu hafta büyümeye doğru önemli bir adım daha attım. Evet 9 ay boyunca annem ile aramdaki bağı oluşturan ve benim ihtiyaçlarımı karşılayan göbek bağıma 1 Nisan'da veda ettim. Annem ile babam bunu kutlamak için beni ilk defa dışarıya gezmeye çıkarttı. Sahil kenarında çok keyifli bir yürüyüş yaptık...

Babam nüfus cüzdanımı da geçtiğimiz hafta çıkarttı, artık ben de bu ülkenin resmen bir vatandaşıyım. Annem ile babam ismimi koyarken çok düşünmüşler ve bu ülkeye hayırlı bir evlat olmamı çok istemişler o nedenle de ismimi -ülkenin suyu bereketi- anlamına geldiği için "İlsu" koymuşlar. Daha şimiden 1 milyardan fazla kişinin temiz su kaynaklarına ulaşamadığını düşündüğümüzde ben büyüdüğümde "su" kimbilir ne kadar değerli olacak... İnşallah ailemin istediği gibi benim uğurum bu ülkeye, bu dünyaya su ve bereket getirir...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

uufff surata bak nasıl da asmışsın suratını, dudaklarını bükmüşsün..
ilk haftanı uyuyarak geçirmiştin, ikinci haftanı suratını asarak..
ama genede çok tatlısın, çok özlüyorum seni..
efi