18 Nisan 2007 Çarşamba

Dördüncü haftamı da doldurdum...

Bir ayımı doldurmama çok az kaldı...
Bu haftamı çevremde hareket eden herşeyi pür dikkat izleyerek geçirdim.


Gaz sancılarım da bu hafta biraz daha arttı...ama babama hiç çaktırmıyorum, annemle birlikte gündüzleri canımız çıkıyor, akşam olduğunda ikimiz de bitap düşüyoruz.. sonra sabaha kadar kesintisiz sayılabilecek bir uyku ile kendimize geliyoruz.. sabah olduğunda gaz maratonu yeniden kaldığı yerden başlıyor... babam ise beni çoğunlukla keyfim yerindeyken görüyor ve benimle oynayarak özlem gideriyor...:)) annem de, babamla aramızdaki o çok özel ilişkiyi hayranlıkla izliyor ve sanırım biraz da kıskanıyor:))... raz darttı

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İlsu hanım, dördüncü hafta fotolarında gizli bir davet sezinliyorum.. o pozlar, bakışlar, kıyafetler..gel beni ye diyorsun resmen.. 3 günde bu kadar mı değişilir?
üüf püüff....
efi..