14 Nisan 2007 Cumartesi

süprizzz


Aman allahım çevredeki bu çığlıklar da ne.. alt tarafı hareket halindeki nesneleri, kişileri takip ediyorum... bu kadar abartılacak ne var ki... annem babam, teyzem...herkeslerde bir sevinç bir coşku ki sormayın gitsin...
(bak bak takip ediyor... vallahi görüyor... bak bak bilinçli baktı ... görüyor musun ben hareket ediyorum kafasını çevirip beni takip etti...ay bu vallahi beni görüyor...aaa bana güldü...)sesleri arasında ben de şaşkınlık içinde etrafı izliyorum..

Bu kadar sevineceklerini bilseydim daha önce gösterirdim bu meziyetimi :)

Bugün 14 Nisan 2007. Bugün ilk defa hareket eden nesneleri bilerek ve isteyerek takip etmeye başladım...( annem öyle diyor)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Adım adım büyümeni izliyorum, müthiş bir şey bu..
efi..

Adsız dedi ki...

Bugün SEDEFED toplantısında uğurunu aldık.Attığın her adımda sağlık, şans, mutluluk hep yanında olsun. Sevgilerimle,
Yüksel Mermer